....

دوستان  زهرا خانوم نویسنده جدید این وب هستن..... هنوزم اگه کسی میخواد نویسنده اینجا باشه میتونه کامنت بذاره... برا زهرا ارزوی موفقیت میکنم... درضمن شما ابجی های وبلاگمم خیلی دوست دارم.... بیاین اینستام دلم براتون تنگ میشه بووووووووووووووس

....


http://distilleryimage7.ak.instagram.com/efcf952e860711e3bad51265e271254f_8.jpg

عکس

http://distilleryimage11.ak.instagram.com/ab6c43ec84cb11e3801312b0fdec1263_8.jpg

http://distilleryimage0.ak.instagram.com/6738654284cc11e3900612308f8e4524_8.jpg

پیام بیستم


سلام
بالاخره اجرای نمایش (بادی که تورا خشک کرد،مرابرد)در شهرهای دیگر.
این هفته از شیراز شروع شد.
4شنبه و 5شنبه هرشب 2 اجرا ساعت 18 و 20 تالار حافظ.
پژمان

اینستاگرام من

 بعد قرنی اومدم گفتم یه عکس از اینستای خودم بذارم خخ

http://distilleryimage1.ak.instagram.com/bb690a52840b11e3963312bb693d77b1_8.jpg

کلیپ

دوستان این کلیپو از دست ندین تو اپارات هست... قسمت سرچ اپارات پژمان جمشیدی بنویسید میاره

فردا میام کامنتارو تایید میکنم .....

دانلود برنامه ی کیش

دانلود

***********************************

 واهای دوروز نیومدم چه قدر کامنت گذاشتین.... همه هم دوست دارین نویسنده شین مثل اینکه... کارم یه ذره سخت شد چجوری از بین شما دوستای گل یکی رو انتخاب کنم!!

متاسفانه من الانم اگه خودم نویسنده بشم یک ماه دیگه دانشگام شروع میشه ومن میرم یه شهردیگه وفقط باگوشی میتونم بیام.. بااونم که نمیشه اپ کرد یه جورایی باید وبو بسپرم دست دوستان

سعی میکنم اینجاهم مثل اولین وب هواداران چن تا نویسنده ای بشه... فقط دوستان همین الان بگم بهتون تابستون که درسم بتمومه وبرا سه ماه بیکار باشم خودم دوباره نویسندگی رو برعهده میگیرم به احتمال زیاد

راجب نویسنده های جدیدهم خبرشو میدم بهتون... انصافا کسی ناراحت نشه ازچیزی مرسی

عایا هست؟؟؟؟

 

 

 کسی هست دوست داشته باشه نویسنده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خبر

فیلم شرف خانواده فاضل از 28 دی ماه در سراسر کشور منتشر می شه

باتشکر از یاسمن بانو

پیام جدید


سلام , روز پنجشنبه , نمایش (بادی که تو را خشک کرد , مرا برد ) راس ساعت همیشه اجرا خواهد شد.فرهنگسرای نیاوران , سالن خلیج فارس , ساعت 6 عصر. پژمان .

پژمان جمشیدی میهمان این هفته ادیو جوان

 

پژمان جمشیدی میهمان این هفته جمعه 13دی ماه برنامه "روزهای دوست داشتنی "شبکه جوان است .
به گزارش روابط عمومی شبکه جوان ،برنامه روزهای دوست داشتنی روز جمعه 13 دی ماه میزبان پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال وبازیگر تلویزیون است . موضوع این هفته برنامه روزهای دوست داشتنی شهرت می باشد.
روزهای دوست داشتنی عنوان برنامه های از گروه جوان واندیشه است که روزهای جمعه هرهفته از ساعت 17 تا 18:30 به مدت 90 دقیقه از شبکه جوان پخش می شود .
عوامل برنامه :
تهیه کننده و سردبیر : مرسده بابایی ، اجرا: فرزاد حسنی، نوازنده وخواننده :مهدی امین لاری ، صدابردار: مهدی حدادی

دو  عکس از تله فیلم

http://distilleryimage8.ak.instagram.com/5ae8b730716f11e3aa1a0e4e6190d854_8.jpg

http://distilleryimage3.ak.instagram.com/7bd758f2716f11e3a434127828ff3a77_8.jpg

خاطره..

پژمان : آقا خیلی بیجا کرده پیتزا فروشی زده جلو ساندویچ فروشی من ، این همه جا ... باید می ذاشتی من شیشه مغازشو می اوردم پایین
وحید : اینم بد فکری نیستا
پژمان : چی ؟
وحید : اینکه شیشه پیتزا فروشی خسرو حیدری رو بیاری پایین دور بزن دور بزن
پژمان : بابا وحید چرا چرت و پرت میگی ... دیونه ای بابا من یه چیزی گفتم
وحید : نه جون پژمان دوباره میشی تیتر یک روزنامه ها عکست میره رو همه مجله ها تیتر رو نگاه کن : پژمان جمشیدی شیشه پیتزا فروشی خسرو حیدری رو پایین آورد

دیالوگی از سریال پژمان

دانلود

 اینم لینک دانلود کلیپ بخش شده در ویتامین سه

Photo: ‎کلیپی که تو برنامه ویتامین 3 پخش شد با همخوانی پژمان جمشیدی 
لینک دانلود: http://s5.picofile.com/file/8105931734/vitami_3.flv.html
با سپاس فراوان از دوست خوبم رها ...‎

لینک های بهتر


سپید پر رنگ : http://eirib.ir/engine/download.php?id=25883

برف می باره : http://eirib.ir/engine/download.php?id=25967

 

این برف میباره همش نیم ساعت بود شک دارم قسمت اقای جمشیدی هم توش باشه!!!

دانلود برف میباره از یه لینک دیگه

 

 دانلود برنامه برف میباره

حجم=۸۷۷ مگابایت

من هرچی تلاش کردم همون تیکه که اقای جمشیدی هستن رو خودم اپلود کنم نشد اخه ویدیو بعد تکه تکه کردن بی صدا شد!!!!

حالا دانلود از اینجا بهتر از تلوبیون باید باشه دیگه نمیخواد عضو شین

 

http://bahseazad.ir/1392/10/02/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%88%D9%90%DB%8C%DA%98%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%81-%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D8%B4/

دانلود وِیژه برنامه  برف می باره (ویژه شب یلدا) شبکه سه|Barf Mibareh

دانلود تمامی قسمت های سریال پژمان

 از این سایت میتونین با دو کیفیت ۱۹۰ و۴۰۰ مگابایت دانلود کنید

http://www.saberfun.ir/post/615/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C-%D9%BE%DA%98%D9%85%D8%A7%D9%86.html

دانلود سریال پژمان

عکس های برنامه سپید پررنگ

 پژمان جمشیدی وارد میشود

عکسای بیشتر رو به راحتی میتونین از اینستام کپی کنین... اگه بلد نیستین بگین تابگم چجوری

از اینجا هم میتونین دانلود کنین  برنامه ی سپید پررنگ رو

http://www.telewebion.com/fa/episode/info/1108498/%D8%B3%D9%BE%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1-%D8%B1%D9%86%DA%AF/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D8%B4%D8%A8-%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%A7-%D9%85%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%BE%DA%98%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D9%85%D8%B4%DB%8C%D8%AF%DB%8C

دانلود برف میباره

 از این سایت میتونین دان کنید... فقط قبلش باید عضو بشین فک کنم

 


http://www.telewebion.com/index.php/fa/episode/info/1108554/ویژه-برنامه/برف-می-باره-ویژه-شب-یلدا

پیام دهم

سلام

به ایرانی بودن خود افتخار میکنم و به سنت های نیک خود را پاس میدارم

شب یلدای همگی شما عزیزان خجسته...

پژمان....

عکس از تله فیلم









.گوشی آقای جمشیدی اینجا آنجا همه جا! :)))
 چه نگاه پدرانه ای!!!



....و آقای جمشیدی و خانوم شقاقیق دهقان عزیزم
سلامت باشید


 کلا با تشکر از اولین وب هواداران

عذر خواهی وتبریک

 بچه ها خیلی عذرمیخوام یه مدته کم میام وبم... به کل غیر فعال شده بچم (همون وبم)

اخه الان دیگه نمیرسم وسرم یه ذره شلوغه... اما باز تلاشمو میکنم... خیلی دوستون دارم

 

التماس دعا دارم ازتون..

از همین جا شب یلدا رو به اقای جمشیدی وتموم شما دوستای گلم پیشاپیش تبریک میگم

الهی به کلی ارزوهای قشنگتون برسین ویه خبر خوش شب یلدا بشنوین...

 راستی اقای جمشیدی علاوه بر برنامه سپید پرنگ که ساعت ششه احتمالا ویژه برنامه شب یلدا شبکه سه که ساعت ده ونیم شب شروع میشه هم دعوتن.... از دست ندینا... به کل یلدای امسال یه یلدای پژمانیه

 

 مدل جدید تزیین میوه شب یلدا 92ا

                                                 مخلص شوما:: الی

http://distilleryimage5.ak.instagram.com/c99c90d4686911e39ac2124aba1d8069_8.jpg

 کلی عکس اینجاست... خودتون ببینین

http://instagram.com/pejmanjamshidi_pj

مرسی از ادمینای این پیج

بعد از نمایش تئاتر ساعت 16 دیروز

منبع= فیس بوک

 من سعی میکنم از اینستا چیزی نذارم همش درد سره والا.... از تو لینکا بیاین اینستا وببینین... فیلتر شکن هم نمیخواد فقط با مرور گر فایر فاکس بیاین

بازم عکس از تئاتر






 باتشکر از اولین وب هواداران

 

کلیپ



یه فیلم از شب دوم تئاتر از آقای جمشیدی و دکتر حمید رضا صدر
براتون یه مختصر توضیحی راجع به دکتر صدر میدم برای کسانی که مثل خودم نمیشناختن ایشون ولی قیافشون خیلی آشنا بود :)

این فیلم دوست عزیز تازه واردی به نام هانیه خانوم زحمتش کشیدن.هانیه عزیز یک دنیا سپاس:)


«حمیدرضا صدر (زاده ۲۸ اسفند ۱۳۳۴ مشهد)[۱] استاد دانشگاه و روزنامه‌نگار اهل ایران است. فعالیت روزنامه‌نگاری او در زمینه نقد سینما و فوتبال است[۲][۳] و معمولاً به عنوان کارشناس فوتبال به برنامه‌های صدا و سیما و به خصوص برنامه های زنده ورزشی شبکه سوم دعوت می‏شود.[۴] او در هنگام گفتار، ادبیات و حرکات دست خاصی داردو گویش منحصربه‌فردی را داراست.[۵] صدر دانش‎‏آموخته کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد شهرسازی از دانشگاه تهران و مقطع دکترا از دانشگاه لیدز بریتانیا است[۶] و هم‌اکنون در رشته سینما در دانشکده هنرهای زیبا تدریس می‌کند.»






یه ویدیو دیگه هم دارم

مجله خبری شبکه یک 26 آذر92

با تشکر از «کمپ هواداران پژمان جمشیدی»

********************************************************
برو بچ کاملا عذر میخوام من امروز همه پستام کپی برداری بود اخه دیروز مهمون داشتیم کلا نتونستم بیام نت
باتشکر از اولین وب هواداران

عکس های دیشب...

دیشب آقایان رضا یزدانی،علی اوجی و همایون شجریان به همراه همسرشون تشریف آورده بودن
















باتشکر از هورام واولین وب هواداران

پیام فیس بوکی اقای جمشیدی در رابطه با تئاترشون

عکس از تئاتر









وقتی کاپیتان رئال مادرید کار هنری می‌کند بارسلونی‌ها به او توهین نمی‌کنند!!




پژمان جمشیدی معتقد است که تئاتر بازی کردن حق همه است همانطور که کسی را نمی‌توان از فوتبال بازی کردن منع کرد.

سرویس تئاتر هنرآنلاین// نمایش "بادی که تو را خشک کرد مرا برد" به کارگردانی علی نرگس‌نژاد با بازی پژمان جمشیدی بازیگر اسبق فوتبال و بهاره رهنما در تالار حافظ به روی صحنه است. حضور یک بازیکن فوتبال بر صحنه باعث به وجود آمدن انتقادهایی از سوی بعضی از فعالین تئاتر شده است در زیر گفت‌وگویی با پژمان جمشیدی انجام دادیم و نظرش را در این‌باره جویا شدیم.

آقای جمشیدی  بعضی‌ها علی نرگس نژاد را به خاطر اینکه از شما در تئاترش به عنوان بازیگر استفاده کرده سرزنش می‌کنند  و او را به استفاده ابزاری متهم می‌کنند نظر شما چیست؟

 پژمان جمشیدی: به خاطر حضور من نهایت 1000نفر بیایند و این کار را ببینند و 20میلیون هم کار درآمد داشته باشد که در کل 4 میلیون سهم علی نرگس‌نژاد می‌شود به نظرم یک انگ ناعادلانه است. نرگس‌نژاد به من نه به چشم یک ورزشکار بلکه به چشم یک بازیگر نگاه می‌کند. خبرنگاری از ما پرسید که اگر به جای پژمان بازیگر دیگری را می‌آوردید کار بهتر می‌شد یا بدتر و نرگس‌نژاد پاسخ داد من پژمان را یک بازیگر می‌بینم. در هر صورت تمام کسانی که بازیگر یا فوتبالیست هستند از شکم مادر قطعا این اتفاق برایشان نیفتاده است. همه ستاره‌های تئاتر هم تحصیلات دانشگاهی ندارند. حداقل در کشور ما این طور است اکثر آدم‌های ماندگار این حوزه تحصیلات تئاتری ندارند. تحصیلات و تجربه قطعا خوب است ولی من در فوتبال و بازیگری 10درصد به آن شانس و بها می‌دهم بقیه آن به نظرم استعداد است یعنی خود من به عنوان مربی بچه‌ای که نمی‌تواند فوتبالیست شود را نمی‌توانم فوتبالیست کنم باید اول استعداد داشته باشد تا بتوانیم آموزش‌های دیگر را به او بدهیم ولی شرط اولش استعداد و علاقه است.

اگر زمان برگردد و نرگس‌نژاد دوباره این پیشنهاد را به شما بدهد قبول می‌کنید؟


 جمشیدی: بله

یعنی جسارت ایستادن بر صحنه تئاتر را دارید؟

 جمشیدی: به نظرم جسارت خاصی نمی‌خواهد چون باید کاری را که به تو می‌گویند انجام بدهی و تا آنجا که بتوانی از توانت استفاده کنی. در هر صورت یک بازی احتمال دارد به نظر شما خوب باشد به نظر کسی دیگر نه. کار هنری منتقد دارد و نقد می‌شود و کار ما هم از این قاعده مستثنی نیست. ولی من از کاری که کردم راضی هستم و از حضورم در این 9 ماهی که وارد این عرصه شده‌ام پشیمان نیستم . کلا در زندگی کاری نمی‌کنم که پشیمان شوم چون قبلش حتما به آن فکر می‌کنم شاید کاری در زندگی کرده باشم که جواب معکوس بدهد مثل بعضی از انتخاب‌هایی که در زمانی که بازی فوتبال می‌کردم انجام دادم . حتی انتخاب سال آخرم باعث شد که فوتبال را کنار بگذارم ولی پشیمان نشدم. من به تقدیر خیلی معتقدم  و روند زندگی من این بوده است و همان هم پژمان جمشیدی را ساخته است.

درباره بازی شما و بازیگر مقابل‌تان بهاره رهنما که یک بازیگر انرژیک و با تجربه است چه طور از پس پاساژهای حسی بر می‌آ‌ئید آیا به اصطلاح کم نمی‌آورید؟

پژمان: شما این کار را دیده‌اید؟

بله قطعا


  جمشیدی: خب این در حد شعور من نیست. کم آوردن و یا نیاوردن را نمی‌فهمم همه تلاشم را می کنم همین الان کارگردان با من صحبت می‌کرد و از بازی من تشکر کرد به نظرم دلیل ندارد که این کار بکند اگر از بازی من راضی نباشد.

این سئوال‌های است که برای مخاطبان مطرح است و امیدوارم شما را ناراحت نکند

 جمشیدی: شما واقعا فکر می‌کنید بعد از این همه فحش و ناسزایی که به خاطر بازی در تئاتر خوردم ناراحت می‌شوم؟ قطعا وظیفه شما این است که حرف مردم را بزنید. البته قطعا این حرف مردم عادی نیست مردم عادی به این موضوع معترض نمی‌شوند این حرف اهالی تئاتر است من فکر می‌کنم علی نرگس‌نژاد از کار من خیلی راضی است خیلی بیشتر از آنچه که من فکر می‌کردم و چون این اجرا با اجرای پیشین خانم رهنما فرق داشت برای کسی که اجرای قبلی را دیده باشد شاید تفاوت نوع بازی‌ها سخت باشد. من در این نمایش یک شخصیت خیالی هستم خیال بهاره رهنما. وقتی من می‌خندم یعنی او دارد می‌خندد بازی کردن یک توهم سخت است، من دارم سعی خودم را می‌کنم. نرگس نژاد آدم بی‌تعارف و بی‌رودربایستی است و این خصوصیتش به من خیلی کمک می‌کند چون وقتی از یک عرصه‌ای وارد عرصه دیگری بشوی وقتی از تو تعریف بی‌خود کنند به تو ضربه می‌زنند. من در سریال پژمان از هرکس در مورد بازی‌ام می‌پرسیدم مثل سروش صحت و دیگران می‌گفتند عالی است اول فکر می‌کردم که دارند تعارف می‌کنند ولی بعد از پخش سریال واکنش‌ها نشان داد که که کار خوبی از آب درآمده است. مطمئن هستم اگر کارم بد بود پیمان قاسم‌خانی به من می‌گفت و در اینجا هم همین فکر را می‌کنم در پایان یکی از اجراها نرگس نژاد کمی از اجرا ناراحت بود و با ما در میان گذاشت من ناراحت شدم چون ما در فوتبال یک اصل داریم که وقتی بازی تمام می‌شود آن روز دیگر نباید با آن بازیگر حرف زد حتی اگر گل به خودی زده باشد. اما در تئاتر این طور نیست هرچند که آدم‌ها همیشه از تکذیب ناراحت می‌شوند و از تعریف خوشحال.

تا به حال تئاتر دیده‌اید؟


   جمشیدی: بله خیلی

آخرین باری که تئاتر دیدید کی و چه نمایشی بود؟

 جمشیدی: نمایش "عامدانه عاشقانه قاتلانه" همان کاری که بهاره رهنما بازی کرده بود.

من منظورم قبل از این‌هاست وقتی فوتبالیست بودید

 جمشیدی: من کار خانم شهره سلطانی را در ارسباران دیدم و کار آخر محمد رحمانیان را هم دیدم.

شما در دو فضای متفاوت بازی کردید در استادیوم و در صحنه تئاتر من که تا به حال استادیوم نرفته‌ام اما شنیده‌ام که خیلی فضای خشنی است و همه به هم ناسزا می‌گویند تفاوت این دو فضای خشن و لطیف برای شما چگونه است؟

 جمشیدی: استادیوم آنقدرها هم که شما فکر می‌کنید خشن نیست در تئاتر هم به اندازه استادیوم فحش کاری می‌شود ولی در تئاتر صدایش نمی‌پیچد. من در عالم ورزش آدم‌هایی لطیف‌تر از فضای هنر و تئاتر دیدم و در تئاتر آدم‌هایی خشن‌تر از ورزش دیده‌ام به نظرم همه‌جا خوب و بد هست و ربطی به شغل شما ندارد. این به خانواده مربوط است و به ذات آدم‌ها ما حمید علیدوستی را در فوتبال داشتیم که روحیات لطیفی داشت. من در عالم هنر آدم‌های خشنی دیده‌ام مثل دانشجویان تئاتری که برایم پیغام گذاشته‌اند و به من توهین کردند.

بین بازی در فوتبال و بازی در صحنه کدام را دوست دارید و کدام سخت‌تر است؟

 جمشیدی: من عاشق فوتبالم و هیچ چیز برایم با آن قابل مقایسه نیست. فوتبال از لحاظ جسمی تو را خسته می‌کند و هنر و مخصوصا تئاتر از لحاظ ذهنی و با روح انسان درگیر است. اینکه در تئاتر یک بازی را فردا هم عینا باید بازی کنی و نباید با دیروز تفاوتی داشته باشی خیلی سخت است.

در تئاتر ، تلویزیون و فوتبال بازی کردید آیا قصد ادامه دادن دارید؟

 جمشیدی: اگر پیشنهاد خوبی بشود و مردم هم دوست داشته باشند هر سه را ادامه می‌دهم.

نمی‌خواهید کلاس بازیگری بروید؟

 جمشیدی : کلاس بازیگری من علی نرگس‌نژاد است. پیمان قاسم‌خانی و سروش صحت هستند. مگر غیر از این است که در کلاس‌های بازیگری و موسسات آموزشی همین‌ها و آدم‌هایی مثل این‌ها تدریس می‌کنند. حدود 11 سال است که من آنها را می‌شناسم و دارم در کنار آنها چیز یاد می‌گیرم؛ البته اگر نیاز باشد کلاس هم می‌روم. بعضی‌ها گفتند نیاز نیست کلاس بروی و کمکی به تو نمی‌کند بعضی‌ها هم گفتند در جاهایی برایم خوب است. اگر قبل از این‌ها کلاس بازیگری می‌رفتم باز مردم برایم حرف در می آوردند ....

گویا انتقادها شما را خیلی رنجانده است

 جمشیدی: من ناراحت نیستم فقط متاسف شدم که کسانی که هنوز کار را ندیده‌اند اینچنین برخورد‌هایی با من داشته‌اند و اگر هم دیده‌اند نباید مرا به چشم یک فوتبالیست ببینند چرا که من جزیی از این کار هستم. تماشاگرانی که پس از اجرا از سالن بیرون می‌آیند راضی هستند. حتما نباید یک منتقد تئاتر کار ما را دوست داشته باشد گرچه آن هم در جای خودش مهم است ولی مردم عادی هم می‌توانند کاری را دوست داشته باشند. آنقدر کارهای خاص و پیچیده می‌سازیم که مردم از تئاتر دیدن رویگردان شده‌اند و دیگر به سمت تئاتر نمی‌آیند چه ایرادی دارد که کار عامه‌پسند انجام دهیم. در شبکه‌های اجتماعی برایم پیغام گذاشته‌اند که فکر کردی برای ما مهم است که تماشاچی‌های استادیوم بیایند تئاتر ببینند؟ چرا نباید آنها تئاتر ببینند مگر تماشاگران استادیوم از مریخ آمده‌اند؟

اگر یک بازیگر تئاتر بیاید در تیم شما بازی کند چقدر به کار گروهی شما ضربه می‌زند؟

 جمشیدی : اگر استثنا باشد و کارش خوب باشد من عاشقش هستم. مثلا اگر عابدزاده بیاید گلری کند؟ چرا نیاید؟

این جواب سئوال من نبود

 جمشیدی: خیلی خب من یک استثنا هستم تعریف از خود نباشد نروید و تیتر بزنید که جمشیدی گفت من استثنا هستم و همه هم بریزند سرمن و ناسزا نثارم کنند. من یک اتفاق بودم محراب شاهرخی هم به سینما آمد. عزیز اصلی هم آمد..فردین هم آمد..

من یکبار دیگر سئوالم را مطرح می کنم اگر یک بازیگر تئاتر بیاید در تیم شما بازی کند چقدر به کار گروهی شما ضربه می‌زند؟ بازی شما خیلی استثنایی نبود شاید در پژمان موفق بودید اما بازی در تلویزیون با تئاتر فرق دارد..

 جمشیدی : بازیگر تئاتری که بلد نباشد فوتبال بازی کند قطعا راهش نمی‌دهیم. اما مثلا همایون شجریان آمد و با من بازی کرد و بازیگر خوبی است و من در هر باشگاهی بخواهم بازیکن انتخاب کنم او را انتخاب می‌کنم، حتی اگر فوتبالیستی هم آنجا باشد. در حد خودش بازی فوتبال بلد است شاید اگر شجریان هم تمرین و بازی کند بتواند در لیگ فوتبال بازی کند. در جواب سئوال شما هم باید بگویم من نگفتم مردم بیائید پژمان را دوست داشته باشید. ممکن است بگویند پژمان خودش را بازی کرد آن‌ها که این را می‌گویند اصلا هنرمند نیستند اصلا همین دستشویی رفتن را در نظر بگیرید شما دوربین روشن را بگذارید پشت در دستشویی بگذارید ، امکان ندارد کسی بتواند مثل دفعه قبل آنجا به دستشویی برود. علی نرگس‌نژاد با آن کارنامه مشخص چرا باید مرا به تئاتر بیاورد واقعا فکر می‌کنید اینقدر گیشه برای نرگس ‌نژاد مهم است؟

نقدهایی که تئاتری‌ها به حضور شما داشتند و آن را به خود شما ابراز کردند دقیقا چه بود؟

 جمشیدی : به طور مثال یک کارگردانی ادعا کرده بود که 18سال است که دارد تئاتر کار می‌کند و به او سالن نمی‌دهند در حالی که به خاطر جمشیدی سالن دادند. و یا در شبکه‌های اجتماعی برایم نوشته بودند که ما می‌آئیم و به سمتت تخم مرغ پرتاب می‌کنیم.

جواب شما به آنها چیست؟

 جمشیدی: اولا من سالن و اینها نمی‌فهمم چیست. من کلا برای این نمایش 11جلسه تمرین کردم تا کار شروع شد من 20 روز است که به این گروه پیوسته‌ام و سالن از قبل گرفته شده بود. جواب من به آن دوست این است که اگر 18سال است داری کار می‌کنی و چیزی نشدی من مقصر نیستم دولت هم مقصر نیست ما هر اتفاقی که می‌افتد می‌گوئیم این مملکت فلان است و بهمان است. اریک کانتون هم در فرانسه فیلم بازی می‌کند ولی کسی به او فحش نمی‌دهد سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید هم که خیلی خشن است دیشب رکورد اخراج لالیگا را زد یعنی بیشترین اخراج در طول تاریخ باشگاه‌های اسپانیا ولی این آدم هنرمند است کارش موسیقی است و ترانه می‌خواند. مردم ترانه‌های او را گوش می‌دهند کسی هم به او توهین نمی‌کند حتی طرفدارهای بارسلون به او توهین نمی‌کنند. اگر 18 سال کار کردی و چیزی نشدی من در این 8 ماهی که آمده‌ام جای تو را پر نکرده‌ام. نیاز نیست فکر کنی چرا موفق نبودی از لحن بی‌ادبانه‌ای که برای من نوشتی معلوم است که چرا در هنر موفق نبودی. آنکه می‌خواهد برایم تخم مرغ پرتاب کند، بیاید منتظرش هستم شاید از کار خوشش بیاید. علی کریمی هم نسل من است بدون اغراق می‌گویم که من از علی کریمی خیلی بیشتر برای موفق شدن تلاش کردم، ولی او از فوتبال 50 میلیارد گیرش آمد و من 200میلیون. ولی من نمی‌گویم چرا؟ حتما از من تواناتر بوده حتما دلش از من بزرگتر بود است.

امروز در یکی از روزنامه‌ها خواندم که در حال تدراک کارگردانی یک انیمیشن هستید

 جمشیدی : نه این خبر کذب است و من اصلا از انیمشن سر در نمی‌آورم

و حرف آخر..

 جمشیدی: من می گویم هنر مال همه است. همانطور که فوتبال مال همه است. همانطور که تیم فوتبال هنرمندان داریم که پخش مستقیم هم دارد. همه می‌توانند در هر زمینه‌ای شانس خود را امتحان کنند و داد و بی‌دادهای بی‌خودی آب در هاون کوبیدن است و آن‌ها که این کار را می‌کنند وقت خودشان را تلف می‌کنند.

تئاتر مال هیچکس نیست دانشجویان تئاتری که به من توهین کردند که هیچ ...مال اساتیدشان هم نیست  این فکر پوسیده‌ای است که هنر را منحصر به افراد خاص بدانیم و اساتیدی که می‌گویند من جای دانشجویان تئاتر را گرفتم چرا در کارهای میلیاردی خودشان از دانشجویان‌شان استفاده نمی‌کنند؟

انتهای پیام/53

گفت و گو : سارا سالک

منبع:خبرگزاری هنر آنلاین
 باتشکر از اولین وب هواداران