پیام بیستم
سلام
بالاخره اجرای نمایش (بادی که تورا خشک کرد،مرابرد)در شهرهای دیگر.
این هفته از شیراز شروع شد.
4شنبه و 5شنبه هرشب 2 اجرا ساعت 18 و 20 تالار حافظ.
پژمان
+ نوشته شده در پنجشنبه سوم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 19:34 توسط eliiiiii
|
بیوگرافی پژمان جمشیدی :