سلام
بالاخره اجرای نمایش (بادی که تورا خشک کرد،مرابرد)در شهرهای دیگر.
این هفته از شیراز شروع شد.
4شنبه و 5شنبه هرشب 2 اجرا ساعت 18 و 20 تالار حافظ.
پژمان