عذر خواهی....

ببخشید مدتی بود به خاطر برف اینترنتم قطع بود بازم عذر می خوام........

پژمان جمشیدی و سینما فجر

امشب برنامه هفت ساعت 12 ...به احتمال زیاد نشون میده ...


حتما جواب بدید



بازی پرسپولیس و سپاهان



نمایش بادی که تورا خشک مرا برد در شیراز

نمایش بادی که تورا خشک مرا برد در شیراز



جمشیدی در تخت جمشید!!!
چه مسجع!!!!


....


شیراز

....

دوستان  زهرا خانوم نویسنده جدید این وب هستن..... هنوزم اگه کسی میخواد نویسنده اینجا باشه میتونه کامنت بذاره... برا زهرا ارزوی موفقیت میکنم... درضمن شما ابجی های وبلاگمم خیلی دوست دارم.... بیاین اینستام دلم براتون تنگ میشه بووووووووووووووس

به زودی...

آلبوم 11به زودی در سراسر کشور توزیع می شود.




از این آلبوم تا کنون آهنگ های اگه این ارزشو دارم وسوت پایان و همچنین آهنگ روز های دوست داشتنی که فقط متن آن بیرون آمده است.

....


http://distilleryimage7.ak.instagram.com/efcf952e860711e3bad51265e271254f_8.jpg

عکس

http://distilleryimage11.ak.instagram.com/ab6c43ec84cb11e3801312b0fdec1263_8.jpg

http://distilleryimage0.ak.instagram.com/6738654284cc11e3900612308f8e4524_8.jpg

پیام بیستم


سلام
بالاخره اجرای نمایش (بادی که تورا خشک کرد،مرابرد)در شهرهای دیگر.
این هفته از شیراز شروع شد.
4شنبه و 5شنبه هرشب 2 اجرا ساعت 18 و 20 تالار حافظ.
پژمان

اینستاگرام من

 بعد قرنی اومدم گفتم یه عکس از اینستای خودم بذارم خخ

http://distilleryimage1.ak.instagram.com/bb690a52840b11e3963312bb693d77b1_8.jpg