عذر خواهی....
ببخشید مدتی بود به خاطر برف اینترنتم قطع بود بازم عذر می خوام........
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و چهارم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 19:28 توسط zahra
|




سلام
بالاخره اجرای نمایش (بادی که تورا خشک کرد،مرابرد)در شهرهای دیگر.
این هفته از شیراز شروع شد.
4شنبه و 5شنبه هرشب 2 اجرا ساعت 18 و 20 تالار حافظ.
پژمان
