سلام , روز پنجشنبه , نمایش (بادی که تو را خشک کرد , مرا برد ) راس ساعت همیشه اجرا خواهد شد.فرهنگسرای نیاوران , سالن خلیج فارس , ساعت 6 عصر. پژمان .