دانلود

***********************************

 واهای دوروز نیومدم چه قدر کامنت گذاشتین.... همه هم دوست دارین نویسنده شین مثل اینکه... کارم یه ذره سخت شد چجوری از بین شما دوستای گل یکی رو انتخاب کنم!!

متاسفانه من الانم اگه خودم نویسنده بشم یک ماه دیگه دانشگام شروع میشه ومن میرم یه شهردیگه وفقط باگوشی میتونم بیام.. بااونم که نمیشه اپ کرد یه جورایی باید وبو بسپرم دست دوستان

سعی میکنم اینجاهم مثل اولین وب هواداران چن تا نویسنده ای بشه... فقط دوستان همین الان بگم بهتون تابستون که درسم بتمومه وبرا سه ماه بیکار باشم خودم دوباره نویسندگی رو برعهده میگیرم به احتمال زیاد

راجب نویسنده های جدیدهم خبرشو میدم بهتون... انصافا کسی ناراحت نشه ازچیزی مرسی